۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۹

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

جهل، ناآگاهی و بدسلیقگی مانع تحقق اراده انسان است

جهل، ناآگاهی و بدسلیقگی مانع تحقق اراده انسان است

قزوین- فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه جهل، ناآگاهی و بدسلیقگی را مانع تحقق اراده انسان برای عمل خیر است، گفت: نیت در امر خیر، به اندازه انجام آن امر خیر ارزش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از دانش آموزان جهادگر استان قزوین با بیان اینکه ارزش و منزلت جهادگران در راه خد قابل ارزیابی نیست و خداوند باید پاداش اصلی این جهادگران را بدهد.

وی با بیان اینکه اثر وضعی عمل صالح تا ابد در عالم ماندگار است، افزود: جهاد واقعی و ماندگار و بزرگتر جهاد با نفس و تقویت خود در برابر خواسته های نفس است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه اراده جمعی به کارگروهی منتهی می شود، تصریح کرد: جهادگران باید علاوه بر استمرار جهاد، در مقابل دشمن نیز به ایستند.

وی جهل، ناآگاهی و بدسلیقگی را مانع تحقق اراده انسان برای عمل خیر دانست و اضافه کرد: نیت در امر خیر، به اندازه انجام آن امر خیر، ارزش و جایگاه دارد.

رفیعی آتانی در پایان یادآور شد: نسل نوجوان و جوان ما باد به جایگاه و شان و منزلت پدر و مادر باور داشته و نسبت به حفظ عزت پدر و مادر خود مقید باشد.

کد خبر 6257071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha